Česká pedagogická společnost

 

Sekce

Sekce 1: Didaktika magna aneb Umění umělého vyučování

„Člověk sám v sobě, v těle i duši, nic není než harmonie“

Cílová orientace vyučování

Látka - učivo - vzdělávací obsah

Procesy vyučování a učení ve školní třídě

Tradice a inovace ve školním vzdělávání

 

Sekce 2: Labyrint aneb Dítě v bludišti vztahů?

„A ty tuším anjelův mezi lidmi hledáš?“

Specifika socializace v podmínkách současného školství

Sociokulturní odlišnosti v kontextu výchovy a vzdělávání

Ohrožené dítě

Cesty vedoucí z bludiště: vize, ideály a výzvy

 

Sekce 3: Informatorium aneb Hrozí ztráta dětství?

„Milovati dítky přirozené jest“

Rodina jako edukační činitel

Předškolní výchova

 

Sekce 4: Všenáprava aneb Osobnost učitele

„V množství moudrých je spása světa“

Postavení učitele v současné společnosti

Možnosti profesního rozvoje. Evaluace, autoevaluace a sebereflexe v práci učitele

Osobnost učitele. Učitel v síti sociálních vztahů

Učitel jako nositel tradice i změny světa kolem nás