Česká pedagogická společnost

 

Odborné sekce konference

  • Škola a její institucionální křižovatky
    • cesty k porozumění směrům, kterými se škola jako instituce v dnešních „tekutých časech“ může vydat – škola na rozcestí reforem a společenských tlaků, společenská poptávka, společenská očekávání
  • Škola a její didaktické křižovatky
    • cesty k porozumění didaktickým, oborově didaktickým a psychodidaktickým otázkám uplatňování pedagogických inovací a dalších prvků vnitřní reformy školy
  • Škola a její lidé na křižovatkách
    • cesty k porozumění role pedagogických pracovníků, vedení školy, žáků, rodičů na utváření podoby školy v praxi
    • kvalifikační křižovatky učitelů a proměny chápání učitelské profese
  • Škola a její integrační křižovatky
    • cesty k porozumění dítěti se zdravotními, sociálními, kulturními a jinými specifiky, hledání cest pro práci s žákem z rozmanitého prostředí a s rozmanitými danostmi

Jednací jazyky

český, slovenský, polský, ruský, německý, anglický